Getin Noble Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank został również wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Zarówno jakość obsługi jak i bezpieczeństwo znajdują się na liście priorytetów Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.
„Złoty Bankier” już dziesiąty rok z rzędu wyznacza trendy w rozwoju polskiej bankowości. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez klientów i ekspertów branży. W rankingach nagradzane są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. „Złoty Bankier” wyróżnia też poziom obsługi, jakość produktów, komunikację oraz społeczne zaangażowanie.
- Już trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank staje na podium rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii. To dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasze działania są skuteczne i celnie trafiają w potrzeby Klientów. Ta nagroda, to również dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania naszych usług. Planujemy na ten rok wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej, które ułatwią klientom bankowanie. W kwietniu zaoferujemy m.in. możliwość zakupu podróżnej polisy ubezpieczeniowej przy użyciu smartfona– mówi Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Bank.
„Złoty Bank” to nagroda przyznawana w kategorii głównej rankingu, za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów
z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W 16 kluczowych bankach grupa audytorów wykonała 2000 kontaktów zdalnych z bankami. Na tej podstawie oceniono podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”, laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. Eksperci przeprowadzili ponad 1000 zadań w systemach bankowości internetowej i aplikacjach bankowości mobilnej.
Na przestrzeni ostatniego roku Getin Noble Bank był wielokrotnie nagradzany w obszarze jakości obsługi klienta. Znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów. Uplasował się m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów".
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/getin-noble-bank-kolejny-raz-z-rzedu-nagrodzony-za-jakosc-obslugi-w-rankingu-zloty-bankier